logo
homeIcon
  1. separatorBlog
  2. separatorSinsay leleplezése: a növekedés titka
REKLÁM

Sinsay leleplezése: a növekedés titka

Sinsay leleplezése: a növekedés titka

A lengyelországi székhelyű Sinsay ruházati márka Közép- és Kelet-Európában jól ismert, 2015 óta pedig a magyar piacon is jelen van. A Sinsay 520 fizikai üzlettel rendelkezik Európa és Ázsia 18 országában, bár ezzel párhuzamosan online áruházakkal működik Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és Görögországban. Tinédzsereknek szánt márkaként alakult, de ma már az egész család igényeit lefedi. Ebben rejlik a Sinsay növekedésének titka. Kezdete óta a laza stílus ihlette, és vásárlóinak öt kategóriát alkotó termékek széles választékát kínálja: nők, férfiak, gyermekek, otthon és szépségápolás. A Sinsayben nemcsak a pillanatnyi divatirányzatok találhatók meg, hanem olyanok is, amelyek minden pénztárcának megfelelnek.

Sinsay szakaszok szerint

2.jpg

A legkiterjedtebb szekciót a nőknek szentelték, a klasszikus gardróbalapoktól kezdve a sportruházaton át a kismamaruhákig és egyéb különleges kollekciókig széles termékválasztékkal. Másrészt a férfi részleg tökéletesen kiegészíti a márka stílusos ajánlatát. Minden projekt az aktuális trendeket tükrözi, ugyanakkor kielégíti azoknak a férfiaknak az igényeit is, akik a klasszikus, élethosszig tartó stílust részesítik előnyben. A kicsik számára egyaránt találhat imádnivaló babaruhákat és kiegészítőket, valamint merészebb és divatosabb megoldásokat a tinédzserek számára. Vannak rajzfilmfigurákhoz és gyermekfilmekhez kapcsolódó termékek is. A gyerekkínálatban a szülők által nagyra értékelt tárgyak, oktatójátékok vagy multipackek is megtalálhatók. A dekorációs és lakberendezési részleg kiegészíti a márka kínálatát. Az otthoni katalógus a nappali, konyha, étkező számára készült cikkektől a hálószobába vagy a fürdőszobába szánt tárgyakig mutatja be. A Sinsay több mint 30 éve sikeresen működik Lengyelországban és külföldön, és olyan neves fővárosokban értékesíti kollekcióit, mint London, Helsinki és Tel Aviv. Az LPP csoport öt divatmárkát irányít: Reserved, Mohito, House, Cropp és Sinsay.

A legjobb divattrendek

Csillogás és flitterek

3.jpg

A flitterek csillogása lesz a legfőbb vágya azoknak, akik a maximális csillogásra törekednek, amikor a 2024 tavasz-nyári trendben lévő ruhadarabok valamelyikét viselik. A grunge azonban a szekrényeinkben landol majd, hogy a '90-es években uralkodó lázadást visszahozza a szakadt hatású ruhákkal.

Baggy farmer

4.jpg

Akár a teljesen bő sziluetteket választjuk, akár a bő nadrágok és a szűkebb felsők közötti egyensúlyt teremtjük meg, ezek a darabok továbbra is a fashionisták szekrényeinek elengedhetetlen kellékei lesznek.

A válltömések

5.jpg

A '30-as évektől a '80-as évekig a női szekrényekben a válltömések történelmileg stílszerűen erősítették a nők imázsát, beleértve a masszív beépítésüket a testalkatba.

Felsők

6.jpg

Már most egyre nagyobb teret hódítanak, és a következő szezon egyik jellegzetes öltözékét fogják jelenteni. Rövid pólók, bodysuitok, pici felsők, izompólók. Elmúltak azok az idők, amikor csak a vékony testalkatúaknak készültek ruhák: az új trendekbe mindannyian bekerülünk.

A Ajanlatok 365 elhozza neked a kedvenc magyarországi divatáruházak kedvezményes katalógusait. Ugorj be a Sinsaybe, és fedezd fel a márka varázsát. A titokra fény derül!

REKLÁM
arrowDown

Copyright © 2024 Ajanlatok 365 .Minden jog fenntartva. Tilos a szövegek másolása és felhasználása előzetes írásos megegyezés nélkül. A termékek fotói, képei és katalógusai csak szemléltető célokra szolgálnak. Az akciós árak a weboldalon feltüntetett hivatalos forgalmazóktól származnak. Az ajánlatok a lejárati dátumig vagy a készlet erejéig érvényesek. Ez a weboldal célja tájékoztató jellegű és nem lehet felhasználni a termékek megszerzéséhez. Az árak változóak lehetnek a lokációtól függően.